COORDONATE PERSONALE ȘI PROFESIONALE


NUME  ȘI PRENUME: Sara Liviu - Călin

E-MAIL: sara.calin@gmail.com


ACTIVITATE PROFESIONALĂ:

ÎN PREZENT:

-       Administrația Bazinală de Apa Mureș - Director economic;

-       SC Saral Expert Consult SRL – organizator/consultant formare


EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ:

-       Instituția Prefectului - Județul Mureș: Șef serviciu, Director executiv, Inspector de specialitate;

-       Universitatea Petru Maior Tîrgu Mureș - Asistent universitar;

-       Centrul Zonal pentru Educația Adulților Tîrgu Mureș -  lector;

-       Universitatea Populară Tîrgu Mureș – lector.


PREGĂTIRE PROFESIONALĂ / STUDII

-       Universitatea Petru Maior Tîrgu Mureș – Facultatea de Știinte Economice- 1998;

-       Universitatea Petru Maior Tîrgu Mureș – Colegiul Universitar Tehnic - 1996;

-       Universitatea Petrol-Gaze Ploiești Diploma de master – 2011;

-       S.C. AB&T S.R.L. București - Certificat curs formator – 2011;

-       ECDL România - Certificat ECDL complet – 2006;

-       Universitatea Lucian Blaga Sibiu- Certificat curs postuniversitar -2004;

-       Universitatea Petru Maior Tirgu Mureș -   Atestat cadru didactic – 1998;

-       Contabilitatea instituțiilor publice  Instruire – 2014;

-       Managementul public modern pentru aleșii locali Instruire – 2013;

-       Instruire tutori – 2012;

-       Managementul financiar al instituțiilor și autoritătilor publice   - Instruire – 2011;

-       Inspector în domeniul securității și sănătații în muncă- Instruire si atestare -2010;

-       Cadru tehnic cu atributii în domeniul PSI - Instruire și atestare -2010;

-       Managementul calității în serviciile publice –Instruire -             2008;

-       Metode moderne de management în administrația publică locaăa-Instruire si vizită de studii în Franța – 2007;

-       Contabilitatea instituțiilor publice  - Instruire – 2006;

-       Program de formare profesională pentru directorii de resurse umane si ațti funcționari publici            - Instruire – 2004;

-       Aplicarea corectă a prevederilor Codului Muncii – Instruire – 2004.


DOMENII ABORDATE:

-       Crearea si gestionarea documentelor;

-       Resurse umane - Legislatie specifică;

-       Abilitati manageriale în dezvoltarea organizațională;

-       Crearea, gestionarea, pastrarea si arhivarea documentelo;

-       Implementarea SCIM în institutiile publice;

-       Management financiar bugetar

-       Elaborarea si implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile

-       Management antreprenorial

-       Conducerea afacerilor

-

CURSURI SUSȚINUTE:

-       Managementul documentelor;

-       Informarea în raporturile de muncă;

-       Adoptarea și emiterea actelor administrative;

-       Management public modern;

-       Dezvoltarea resurselor umane din administrația publică;

-       Managementul documentelor. Arhivarea documentelor, organizarea și gestionarea arhivei;

-       Sistemul și standardele de control intern/managerial la instituțiile publice. Evaluarea conformitatii implementării;

-       Administratia publică intre risipă și subfinanțare;

-       Managementul financiar bugetar și eficiența cheltuielilor publice;

-       Secretarul U.A.T. în implementarea managementului public modern;

-       Training pentru proiecte de finanțare.