Formatori
COORDONATE PERSONALE ȘI PROFESIONALE
NUME ȘI PRENUME: Sara Liviu - Călin
E-MAIL: sara.calin@gmail.com
ACTIVITATE PROFESIONALĂ:
ÎN PREZENT:
- Administrația Bazinală de Apa Mureș - Director economic;
- SC Saral Expert Consult SRL – organizator/consultant formare
EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ:
- Instituția Prefectului - Județul Mureș: Șef serviciu, Director executiv, Inspector de specialitate;
- Universitatea Petru Maior Tîrgu Mureș - Asistent universitar;
- Centrul Zonal pentru Educația Adulților Tîrgu Mureș - lector;
- Universitatea Populară Tîrgu Mureș – lector.
PREGĂTIRE PROFESIONALĂ / STUDII
- Universitatea Petru Maior Tîrgu Mureș – Facultatea de Știinte Economice- 1998;
- Universitatea Petru Maior Tîrgu Mureș – Colegiul Universitar Tehnic - 1996;
- Universitatea Petrol-Gaze Ploiești Diploma de master – 2011;
- S.C. AB&T S.R.L. București - Certificat curs formator – 2011;
- ECDL România - Certificat ECDL complet – 2006;
- Universitatea Lucian Blaga Sibiu- Certificat curs postuniversitar -2004;
- Universitatea Petru Maior Tirgu Mureș - Atestat cadru didactic – 1998;
- Contabilitatea instituțiilor publice Instruire – 2014;
- Managementul public modern pentru aleșii locali Instruire – 2013;
- Instruire tutori – 2012;
- Managementul financiar al instituțiilor și autoritătilor publice - Instruire – 2011;
- Inspector în domeniul securității și sănătații în muncă- Instruire si atestare -2010;
- Cadru tehnic cu atributii în domeniul PSI - Instruire și atestare -2010;
- Managementul calității în serviciile publice –Instruire - 2008;
- Metode moderne de management în administrația publică locaăa-Instruire si vizită de studii în Franța – 2007;
- Contabilitatea instituțiilor publice - Instruire – 2006;
- Program de formare profesională pentru directorii de resurse umane si ațti funcționari publici - Instruire – 2004;
- Aplicarea corectă a prevederilor Codului Muncii – Instruire – 2004.
DOMENII ABORDATE:
- Crearea si gestionarea documentelor;
- Resurse umane - Legislatie specifică;
- Abilitati manageriale în dezvoltarea organizațională;
- Crearea, gestionarea, pastrarea si arhivarea documentelo;
- Implementarea SCIM în institutiile publice;
- Management financiar bugetar
- Elaborarea si implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile
- Management antreprenorial
- Conducerea afacerilor
-
CURSURI SUSȚINUTE:
- Managementul documentelor;
- Informarea în raporturile de muncă;
- Adoptarea și emiterea actelor administrative;
- Management public modern;
- Dezvoltarea resurselor umane din administrația publică;
- Managementul documentelor. Arhivarea documentelor, organizarea și gestionarea arhivei;
- Sistemul și standardele de control intern/managerial la instituțiile publice. Evaluarea conformitatii implementării;
- Administratia publică intre risipă și subfinanțare;
- Managementul financiar bugetar și eficiența cheltuielilor publice;
- Secretarul U.A.T. în implementarea managementului public modern;
- Training pentru proiecte de finanțare.