Consultanţă şi consiliere
Consultaţă și consiliere în activitatea de conducere a activităţii firmei
Consultaţă și consiliere în activitatea de conducere a activităţii, cu privire la:
1. Elaborarea şi actualizarea unor documente interne:
* regulamentul intern;
* regulamentul privind circuitul documentelor;
* nomenclatorul arhivistic;
* organigrama;
* statul de personal.
2. Respectarea prevederilor şi procedurilor legale în domeniul resurselor umane, respectiv întocmirea, actualizarea, depunerea si înregistrarea:
* actelor privind încadrarea, promovarea sau avansarea personalului (corespondenţa cu AJOFM, întocmirea anunţurilor, întocmirea proceselor verbale, întocmirea deciziilor privind încadrarea şi comunicarea acestora la ITM);
* fişelor posturilor;
* contractelor individuale de muncă;
* dosarelor de personal;
* evaluarea performanţelor profesionale ale personalului;
* acordarea de sporuri, recompense, sau alte facilităţi
* modificarea, suspendarea sau încetarea contractelor individuale de muncă;
* constituirea gestiunilor;
* regimul abaterilor şi a sancţiunilor disciplinare;
* fişelor de protecţie a muncii şi a celor de apărare împotriva incendiilor.
3. Consiliere în administrarea societăţii:
* întocmirea contractelor comerciale şi a convenţiilor civile;
* verificarea proiectelor actelor care angajează patrimonial societatea;
* urmărirea încadrării în termenele scadente ale contractelor şi a convenţiilor comerciale, unde societatea are fie calitatea de furnizor/executant/prestator, fie calitatea de beneficiar;
* întocmirea ofertelor comerciale, elaborarea şi expedierea corespondenţei aferente acestora.
4. Consiliere în prezentarea societăţii:
* configurarea şi întreţinerea paginii web;
* configurarea adreselor de e-mail;
* elaborarea unor sigle sau logo-uri;
* consiliere în stabilirea diferitelor materiale publicitare sau promoţionale.